Hjem Service

Service

For privatpersoner som har servicespørsmål
om våre produkter

Kontakt først butikken du har kjøpt varen i. Her vil du som oftest kunne få en rask vurdering av saken og eventuelt erstatttet varen. Dersom du har kjøpt varen i en butikk som ikke lenger finnes eller butikken ikke vil ta saken, er du selvsagt hjertelig velkommen til å kontakte oss! Se kontaktinfo lenger ned. Om du sender mail, er det fint om du sender med informasjon om når og hvor varen er kjøpt, beskriv hva som er feil og husk å skrive inn din kontaktinformasjon, også telefonnummer.

For butikker som har servicespørsmål om våre produkter

Vi overlater i stor grad vurderinger av reklamasjoner til den enkelte butikk, da vi ønsker å gi forbrukeren best mulig service lokalt!Men er du usikker på en reklamasjon, må ha tilsendt ny vare fra oss eller har andre servicespørsmål, er det bare å kontakte oss! Generelt sett gjelder det at ingen servicespørsmål er for små 🙂 Her har vi samlet litt informasjon om Orvis-garantien. Om vi ber deg sende varen inn til service, er det viktig at du legger ved et skriv om hva som er galt, slik at vi kan behandle saken så raskt som mulig. Vi ber også om at alle produkter som sendes inn til serviceavdelingen er noenlunde rengjort …. Se kontaktinformasjonen vår nedenfor.

Kontaktinformasjon til serviceavdelingen

Ring oss mellom klokka 8 og 16 på alle hverdager på mobil 919 14 881. I andre enden av røret treffer du enten serviceavdelingen eller kundesenteret vårt.
Du kan også sende oss e-post, den stiles til service(alfakrøll)nordic-outdoor.no.

Har du fått beskjed om å sende inn varen, er riktig merking og adresse:
Nordic Outdoor AS
Serviceavdelingen
Postboks 1533 Stoa
4856 Arendal

Sprengskisser

Du kan se sprengskisser på Sølvkrokens fiskehjul på nett (Ula, Smøla, Hitra og Blue Sea Reel).
Vi har også lagt ut sprengskisser på flere brennere fra Optimus. 

[td_block_12 custom_title=»Nyheter» category_id=»69″ limit=»3″ ajax_pagination=»load_more»]